Husseldag / pickleball-clinic op zaterdag 25 maart

Na de gezellige winterwandeling, geven we samen met onze sponsor Kikken Gezondheidscentrum op zaterdag 25 maart een vervolg aan ons jubileumprogramma: die dag nodigen we jullie uit om vanaf 12u te genieten van heel veel tennis en daarnaast te proeven aan een andere racketsport: pickleball.

Voor wie (nog) niet weet wat ‘husselen’ is? Dat is een partijtje dubbeltennis spelen in wisselende samenstellingen van teams.

Voor wie niet weet wat pickleball is? Dit is een opkomende racketsport: een combinatie van tennis, badminton en tafeltennis, die gespeeld wordt op een baan ter grootte van ongeveer een badmintonveld. In Amerika kent deze sport inmiddels een professionele competitie en heeft bijvoorbeeld Kim Clijsters onlangs haar eigen team gekocht.

Pickleball Nederland komt op 25 maart naar Bocholtz toe en verandert onze hal in een pickleball-walhalla. Iedereen die wil kan op deze middag deze dynamische racketsport uitproberen. Pickleball is ook uitermate geschikt voor mensen zonder tenniservaring!

Naast het husselen en het pickleball, is onze nieuwe trainer aanwezig om tennisclinics te verzorgen voor geïnteresseerden: leden en niet-leden!

Nieuwsgierig naar pickleball of onze nieuwe trainer? Zin in een partijtje dubbel/mix? Of gewoon blij om iedereen weer te zien na een lange winter? Zorg dat je erbij bent op zaterdag 25 maart. Jullie zijn welkom vanaf 12u en we verwachten dat het programma rond 18u eindigt. In de kantine wacht in ieder geval een hapje en drankje.

IEDEREEN IS WELKOM! JONG EN OUD, LEDEN EN NIET-LEDEN, DORPSGENOTEN EN STREEKGENOTEN

Meld jezelf en/of familie en vrienden aan via bestuur@tc-bocholtz.nl of laat Veronique (06-21847400) of Guido (06-22243610) weten dat je erbij bent.

Samen maken we er een gezellige, sportieve dag van! Graag zien we jullie op 25 maart!