Winter lidmaatschap

Bij TC Bocholtz kan er het hele jaar gespeeld worden. Naast het regulier lidmaatschap kennen we daarom ook een winterlidmaatschap. Dit sluit je af voor één seizoen en geldt voor de periode 1 oktober tot en met 31 maart van het daarop volgende kalenderjaar.
Als winterlid heb je dezelfde rechten als een regulier lid en kun je onbeperkt vrij tennissen en eventueel ook tennislessen volgen bij een van onze trainers.
Kosten:

• Junioren: € 20,00
  • Senioren: € 50,00

Hoe kan ik inschrijven?

Inschrijven kan simpel en in twee stappen:

1. Vul onderstaand inschrijfformulier in en stuur dit op
  2. Maak het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer NL55 RABO 0107 9180 64 t.n.v. TC Bocholtz onder vermelding van uw bondsnummer, naam en de omschrijving “Winter lidmaatschap”.

Op het moment dat het verschuldigde bedrag is ontvangen wordt uw eigen ledenpas/bondspas per 1 oktober geactiveerd en ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging.
Wil je winterlid worden maar heb je geen KNLTB ledenpasje, dan ontvang je een tijdelijke winterpas (tegen een borg van 10 euro). Aan het eind van het seizoen lever je deze pas weer in en ontvang je je borg (€ 10,00) weer terug.

Voor meer informatie, stuur een mail naar onze ledenadministratie

Persoonsgegevens

Voornaam (*)

Voorletters (*)

Achternaam (*)

Geboortedatum (*)

Geslacht (*)

ManVrouwLiever niet zeggen

Adresgegevens

Straatnaam (*)

Huisnummer (*)

Postcode (*)

Woonplaats (*)

Overige gegevens

Telefoonnummer (*)

E-mailadres (*)

KNLTB bondsnummer (*)

Opmerking

Algemene voorwaarden

Bij deze verklaar ik dat alle bovenstaande gegevens correct zijn.

(*) Verplicht veld