Voorjaarsaanbieding

Voor senioren die kennis willen maken met de tennissport, heeft TC Bocholtz elk jaar een voorjaarsaanbieding waarin tegen een sterk gereduceerd tarief kennisgemaakt kan worden met de tennissport.

Omdat tennis geen sport is die je zo maar even doet (ook al lijkt dat vaak zo), hebben wij het lidmaatschap gecombineerd met 8 beginnerslessen van een gediplomeerde trainer.

De waarde van dit pakket is normaal gesproken € 215,00 (Lidmaatschap: € 120,00 en 8 lessen van 60 minuten: € 95,00).
Dit bieden wij nieuwe leden aan voor € 120,00

Als lid van de vereniging kun je buiten de lessen gewoon 7 dagen per week van 08.00 – 23.00 uur op de banen terecht (competitie & toernooien gaan uiteraard voor). Daarnaast worden er ook diverse activiteiten georganiseerd, die ook voor beginners toegankelijk zijn.

Dus aarzel niet en meld je aan!

De trainer zal daarna contact met je opnemen voor het inplannen van de eerste les (begin april). Er wordt afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen lesgegeven op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Persoonsgegevens

Voornaam (*)

Voorletters (*)

Achternaam (*)

Geboortedatum (*)

Geslacht (*)

ManVrouwLiever niet zeggen

Straatnaam (*)

Huisnummer (*)

Postcode (*)

Woonplaats (*)

Overige gegevens

Telefoonnummer (*)

E-mailadres (*)

Ik ben lid geworden via

Geef hieronder uw beschikbaarheid aan. De lessen worden ingepland in onderling overleg. Dit is mede afhankelijk van de beschikbaarheid van de trainer. Maak een keuze (meerdere opties mogelijk)

Ik ben beschikbaar voor lessen op

Maandag middagMaandag avondDinsdag middagDinsdag avondWoensdag middagWoensdag avondDonderdag middagDonderdag avond

Opmerking

Algemene voorwaarden

Bij deze bevestig ik dat ik per omgaande een pasfoto aan zal leveren.

Bij deze machtig ik TC Bocholtz tot het innen van de contributie.

Bij deze geef ik akkoord het lidmaatschap automatisch te verlengen. Opzegging doorgeven voor 1 december.

(*) Verplicht veld