Lidmaatschap

In deze rubriek vind je alle informatie die je kan helpen om lid te worden bij TC Bocholtz.

De vereniging kent diverse commissies die zich richten op onze leden. Het hele jaar door organiseren zij activiteiten, zoals het openingstoernooi, husselavonden (heel interessant voor nieuwe leden), barbequetoernooi. Ook spelen zowel jeugd- als senioren teams competitie (districts- en landelijk).

Ook vergeten we onze junior leden niet. Onze jeugdcommissie werkt nauw samen met onze trainer. Hij biedt onze juniorleden meer dan alleen tennislessen aan. Hij geeft les volgens het Tenniskids systeem. Kinderen leren successen te beleven, contacten op te doen, sportiviteit en plezier te beleven op een tennisveld. Deze wijze van lesgeven stimuleert kinderen omdat er gewerkt wordt met een inspirerend diplomasysteem met aandacht voor zowel tennis- als atletische vaardigheden.

Ook als seniorlid bestaat er altijd de mogelijkheid om les te nemen. Mocht er niet direct een plek vrij zijn in een bestaande groep of mocht uw speelsterkte niet bekend zijn, dan helpen wij u via het vrije inloopuur van de tennisschool zo snel mogelijk aan een cursusgroep.

Leden worden over de activiteiten geïnformeerd middels onze (digitale) nieuwsbrief, posters in het clubgebouw en via www.tc-bocholtz.nl. Kortom, TC Bocholtz is een gezellige vereniging die een divers tennisaanbod presenteert, voor zowel de recreatieve als competitief ingestelde speler in de leeftijd vanaf 4 jaar.

We hopen dat je voor onze club kiest en hopen dat je er een prettige tijd zult hebben met veel speelplezier.