Jeugd

Onze vereniging heeft een zeer succesvolle en actieve jeugdafdeling waarin zo’n 75 jeugdleden actief zijn.
Omdat alle jeugdleden (en hun ouders) tegenwoordig beschikken over een pc en daarmee ook over email, wordt alle communicatie gedaan via de website en mail. Wij zullen bovendien bij belangrijke wijzigingen / activiteiten iedereen een herinnering sturen per email.
De jeugdcommissie heeft een eigen email-adres: jeugdcommissie@tc-bocholtz.nl.
Alle commissieleden ontvangen op hun eigen email-adres een kopie van de mail die naar dit adres gestuurd wordt. Hierdoor wordt er tijdens vakantie etc. geen enkel bericht gemist.
Om iedereen snel te kunnen bereiken, is het belangrijk dat wij de juiste e-mail adressen hebben. Wij willen je dan ook vragen om een wijziging zo snel mogelijk door te geven door een mailtje te sturen naar bovenstaand adres. Als je als ouder ook de informatie wilt ontvangen die je kind ontvangt, geef ook dat email-adres even aan ons door en wij zullen de informatie ook sturen naar het ‘ouder’ email adres.
Natuurlijk is het belangrijk dat je je e-mail ook regelmatig controleert. Probeer met je e-mail adres om te gaan als met de brievenbus in je huis. Dat betekent dat je regelmatig (dagelijks) kijkt of er post is voor je. Wij zullen ook per activiteit een herinnering versturen per email. Over een aantal weken zullen voor alle activiteiten ook inschrijfformulieren beschikbaar zijn op deze website. Inschrijven kan dan zelfs met een druk op de knop. Ook hiervan zullen wij jullie op de hoogte brengen.

Veel tennisplezier en tot gauw!
Jeugdcommissie en trainer(s).