Nieuwsbrief TC Bocholtz 29 juni 2023

In deze nieuwsbrief blikken we vooruit naar ons aanstaande feestweekend. Jullie vinden hieronder meer informatie over het programma van vrijdagavond 7 juli tot en met zondagmiddag 9 juli. Let op: aanmelden voor de brunch op zondagmiddag kan tot en met maandag 3 juli!

Vrijdag 7 juli: TONCA in de harmoniezaal

Bij 50 jaar tennis in Bocholtz hoort feest en wie feest zegt, zegt TONCA. TONCA is namelijk niet voor niks ‘dé feestband van het wilde zuiden’. TONCA is een begrip in de regio en timmert inmiddels hard aan de weg in heel Nederland. De band bestaat uit vijf muzikanten die al heel wat jaren meedraaien in de meest verschrikkelijke muziekcircuits. Het uitgebreide repertoire is gebaseerd op fouter dan fout aangevuld met alles wat een feest nodig heeft. Kortom, een avondje ouderwets genieten.

Aan de avondkassa kosten tickets EUR 12,50. In de voorverkoop zijn tickets te koop voor EUR 10 (excl transactiekosten) via https://shop.tickli.nl/event/TCBocholtz of scan gemakkelijk deze QR-code.

Zaterdag 8 juli: gezellige tennis/pickleball middag

’s Ochtends geven we jullie even de kans om bij te komen van onze feestavond in de harmoniezaal op vrijdag. Maar ’s middags gaan we toch echt gewoon weer de baan op. We heten jullie, samen met jullie familie en vrienden, van harte welkom om vanaf 14u te tennissen. Uiteraard staan de pickleball-velden in onze hal ook weer klaar en kun je daar ook je kunsten vertonen.

Zoals gezegd, familie en vrienden zijn van harte welkom Ook niet-leden kunnen op zaterdag dus kennismaken met onze sport!

Zondag 9 juli: jubilarissendag

Op zondag zetten we maar liefst 10 jubilarissen in het zonnetje.

Annie Merx, Mien en Harrie Schackers, Bep en Ger Einmahl en Hein Zinzen zijn vanaf het begin lid van onze vereniging, dus 50 jaar! Thijs Zenden en Helmut Neffke vieren hun 40-jarig jubileum. Paul Boumans en Tom Janssen mogen wij reeds 25 jaar in ons midden koesteren. Daar gaan we uiteraard uitgebreid bij stilstaan.

We beginnen op zondag om 11.30u met een uitgebreide brunch. De kosten voor deze brunch bedragen EUR 17,50 voor volwassenen. Kinderen tot en met 16 jaar eten voor EUR 5 per persoon mee. Aanmelden kan uiterlijk op maandag 3 juli via mail aan bestuur@tc-bocholtz.nl.

Om 13u zetten we de jubilarissen in het zonnetje tijdens een interne huldiging. Vanaf 14u is er dan gelegenheid tot feliciteren voor familie en vrienden. Tijdens deze middag huldigen we tevens onze voorjaarskampioenen.

Voor de muzikale omlijsting van de nazit zorgen de Keidorf Musikanten.